98         

O.OSMAN PİRİNÇCİOĞLU ( 27-12-2006  23:33:00 )
Ben Pazarlı Özkan, hemşehrilerime selamlar. İstanbul Anadoluhisarında oturuyorum. Babam Üsküdar\'da doğmuş, aslen Lamgoluyuz


ERDAL BEKİR BALTA ( 27-12-2006  23:16:00 )
pazarlı olup ta beni tanıyan arkadaşlar ile görüşelim


İREM NUR TÜYLÜOĞLU ( 27-12-2006  22:41:00 )
kesik köprü köyüne benden selamlar bu yazın allah nasip ederse köyüme gezmeye gideceyim.


EKREM TÜYLÜOĞLU ( 27-12-2006  22:26:00 )
köyümü çok seviyorum yazın hudisaya geleceğim.benden selamlar olsun köye cemal namlı,fahri demirci oğlu ,hava tüylüoğlu na selamlar...


MERYEM GÖRMÜŞ ( 27-12-2006  17:07:00 )
Muçere Pazar:)Ben İzmirden meryem Bende bi Rize/Pazar/Mesemitli olarak jileni sule amcama katılıyorum mesemitin(topluca) resimlerinin Bu sitede bulunmasını istiyorum...Lütfen Lütfen Lütfen:(( Özledum seni Pazar/mesemit İhi mohtas juğay dalga ceçordu Skanı PLAÇİ CARİ va gomocondrun:)))) Sizi Çok Seviyorum Meryem19


ÖZGÜR KAĞAN ( 27-12-2006  15:38:00 )
şimdiorda olmayı sevdimin yanındaolmayı nekadarcokisterdim vay pazarımvay varmıseni biz pazarlılarkadar cokseven encanarkadaşlarımsende okuluum
şukadarınıdiyeyi en kötü düşmanımmı bilözlediminşanlahiyidniz dirkankardeşimcoşkun çoközledisenivepazarı tabiki çigdemide ilkaşkım vaybe ankaradan şimdi pazardaolsaydı osman abi okursan benimiçin ahmat tahtakııçagitsene çoközledim ookulu 2 yıloıdu görme


BAYRAM OKUMUŞ ( 27-12-2006  14:17:00 )
selamun aleykum rizeliler ben ist. bayramm belki bi çogunus beni tanırsınıs!!! ben nerdeyse burayaa mail atanların bi çogunu tanıyoomm :):) neysee ist. dan sizleree kucak dolusu slm larr hepinisi çooook özledim valla bu sene ordayımm işallahh neyse çok uzattımm herkesi tekrar tekrar öpüyorumm:):) kendinise i bakın rizelilerr!!!! ee Rizeli olmak herzaman ayrıcalıktır öle diil mii??


MUHAMMET TOPÇUOĞLU ( 26-12-2006  22:36:00 )
TÜM ARKADASLARIN YENİ YILDA KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR, SAGLIK, BASARI VE MUTLULUKLAR DILERIM. HER SEY GONLUNUZCE OLSUN!


MUHAMMET BAŞTOPCU ( 26-12-2006  20:08:00 )
Selam ey PAZARLILAR Yaşıyorsunuz cennette biz ise başkentte.alacağınız olsun.pazar spora başarılar diliyorum.


SAFİYE DOĞAN ( 26-12-2006  19:45:00 )
eyer filiz bu sayfayı goruyosan benimle çetleş canım ilk okul arkadaşım yıldız yaşar sizleri çok özlüyorum 2007 yılında tek temennim dunyada barış savaşlara hayır allah herkesin dileklerini yerine getirsin yaşar ailesinin kurban bayramını kutlar yeni yılda herşey gonullerince olsun insanları seviyorum ne kadar beni kırsalarda


CÜNEYT HOCAOĞLU ( 26-12-2006  16:01:00 )
Pazar\'da ki tüm arkadaşlarımın "Mübarek Kurban Bayramlarını" en iyi dileklerimle kutlar. Bayramın Tüm İslam Alemi için hayırlara vesile olmasını Yüce Rabbimden dua ve temenni ederim.


METİN EVCAN ( 26-12-2006  15:48:00 )
BAYRAMLAR BEREKETTİR UMUTTUR,ÖZLEMDİR YARINLAR NİYETTİR KESTİĞİNİZ KURBAN VE DUALARINIZ KABULOLSUN SEVDİKLERİNİZ HEP SİZİNLE OLSUN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN. İSTANBULDA BULUNAN DEĞRLİ ASKER ARKADAŞIM FİKRET KIZILHANA 1975 /1 TERTİP


MURAT_BABAL ( 26-12-2006  12:14:00 )
slm ben pazardan yalnız kalmayı seven bi kişiyim şu ana kadar hayatdan pek zevk almışım denemez benim hayatım hep birilerini bekleyerek geçtiği için pek zevk almıyorum ceze ile dj akmanı dimlemeyi çok severim sözleri tam gerçek hayat analınmış herkesin dinlemesini tavsiye ederim tekrardan herkese selam


FATOŞ ÜSTOĞLU ERDOĞAN ( 26-12-2006  03:30:00 )
HALA Bİ ÇOK ARKADAŞIMIZA ULAŞAMADIK 2007 EYLÜL AYI İÇİNDE DÜZENLEYECEĞİMİZ MEZUNLAR GECESİ İÇİN TEKRAR DUYURU YAPMAK İSTEDİM SİTE YÖNETİCİSİ EĞER İZİN VERİRSE
PAZAR LİSESİ 1984-85 6 ED.A MZUNLARI İLETİŞİM İÇİN AŞAGIDAKİ MEİL ADRESİNE BİLGİLERİNİZİ YOLLARSANIZ EN KISA ZAMANDA SİZİNLE TEMASAA GEÇİLECETİRR
www.duşlervadisi.com
fatosuster@mynet.net


AYHAN CIKINTOGLU ( 26-12-2006  03:16:00 )
MERHABA PAZARIN GUZEL INSANLARI.HAYAT SARTLARININ SAVURDUGU RUZGARLA BU GUZEL MEMLEKETTEN AYRILSAK DA, YUZUMUZ,YONUMUZ HEP PAZAR\'A DONUK. OZLEMIMIZ BIR TEK SANA PAZAR.HERKESE SELAM.
BENI TANIYAN TANIMAYAN HERKESLE GORUSEBILMEK DILEGIYLE


SAFİYE DOĞAN ( 26-12-2006  00:24:00 )
bende hunarlıyım yani aktaş köyündenim çocukluğum orda geçti ben köyümü çok seviyorum ordaki aileme çok selamlar tüm hunarlıların bayramını kutlarım seni çooooooooooooooook seviyorum pazar


KALELİ ( 25-12-2006  22:03:00 )
ben pazar aşığıyım.memleketimi coooooook seviyorum.bu siteyi kuranlarada cok tsk ediyorum sizleri seviyorum...


AYŞEGÜL TAFRALI ( 24-12-2006  13:31:00 )
BEN RİZELİYİM RİZENİN BALKÇI KÖYÜNDENİM
ORASI ÇOK GÜZEL
ORDA BALIKÇI KÖYÜNDEN ZELEĞE ÇOK ÇOK SELAMLAR.


KADER KİRAZ ( 24-12-2006  12:49:00 )
Merhaba cennet memleketimin insanları bu erzurumdan ne zaman kurutlup cennetime kavuşacam bilmiyorum... Şu okul bir bitse de ben gelsem pazar a nerdee o gunler tek hayalım tek dusuncem o benı tanıyanlara selam ....


FUNDA KALAFATÇI ( 24-12-2006  00:13:00 )
köylerin yeni halindeki fotoğraflarını ve okulların yeni fotoğraflaını mümkünse yayınlamanızı rica ediyoru.bu arada pazar çok güzel.pazarı çok seviyorum.


SÜLEYMAN GÖRMÜŞ ( 23-12-2006  23:34:00 )
slm pazar öncelikle siteye emeği geçen herkeze teşekkürler. Mesemit(Topluca) resimlerine hiç rastlayamadım beni üzdü ama en azından köy hasretimi giderdim yakında toplucanın da rsimlerini görmek istiyorum hepinize ii akşamlar.


SERDAR GÖRMÜŞ ( 23-12-2006  23:22:00 )
Slm ben istanbuldan serdar çok güsel bi site olmuş ama topluca köyünün resmi yok ona üzüldüm keşke olsaydı ama ben size resim yollıcam onlarıda koyarsanız memnun olurum hepinize saygılar sevgiler...


OMERKURU ( 23-12-2006  22:31:00 )
merhaba pazar seni çooooooooooooooook özledimmm bu yaz 25 gün kaldım ama birtürlüüüü doyamadımmm en kısa zamanda geleceğim seni çok seviyorummm pazarım butun pazarlıların bayramını kutlarım nice mutlu


YASEMİN COŞKUN ( 23-12-2006  16:08:00 )
merhaba ben ANKARA\'dan Yasemin;beypazarlıyım ama rizeli bi çocuğa aşık oldum galiba inşallah okur bunu bir kez da sesleniyorum UĞUR KARAOĞLU ne olur anla beni seni çok seviyorum


YUNUS KANTAR TALVATURİ ( 23-12-2006  09:55:00 )
pazar eşraflarından hacı hüseyin telatarın ölümünü bugün öğrendım gerçekten çok üzüldüm kederli evlatlarına yakınlarına akrabalarına baş sağlığı diliyorum merhum hüseyin telatar amcama allahtan rahmet dilerim allah günahları varsa affetsın yeri mekanı cennet olsun çocuklarının telefonunu bulamadım bende bu site sayesınde kendilerine ulaşmak istedım ben kantaroğlu tekstil mağazanın sahiplerinden yunus kantar yalova


SAYFALAR : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105]
 
 
 
         GÜNÜN FOTOĞRAFLARI         
 25-Eylül-2017  24-Eylül-2017  23-Eylül-2017  22-Eylül-2017  21-Eylül-2017  20-Eylül-2017  19-Eylül-2017
 

   Künye    |    Açılış Sayfam Yap    |    Sık Kullanılanlara Ekle    |    Reklam    |    Önemli
 
© 1997 - 2017  Her hakkı saklıdır. Fotoğraf, Haber ve Yazıların izinsiz kopyalanması, kullanılması yasaktır.
Sitede Şu an  11  ziyaretçi bulunmaktadır.










 

Turhost